Baju Raya

Macam biasa,
kalau hujung bulan 6 biasanya ada 'sale' di jerman,
Sale di jerman bukan sale kurang seringgit dua mcm di malaysia.

Baju raya adik-adik sudah pun dibeli,
Excited diorang nak pakai baju raya nnt,
Malangnya aku tak balik raya tahun ni.

Tak de duit,
Tak dapat elaun master lg :(
lagipun aku baru je balik malaysia bulan 1 haritu,
dua bulan pulak tu kat malaysia.
paling lama setakat ni

Puasa dan raya di perantauan ni memang tak best
tapi apa pilihan lain yang aku ada?
krik krik krik

Salam Ramadhan dari ana kepada enta semua hiks!

Comments

AMD said…
waaaaahh bagausnye bang long lila.berbahagialah adik2 pakai baju baru.hihihihi selamat berpuasa di perantauan.hiks2 xdak jumpa lg muka lu dlm paper kt bhgian salam perantauan
waaaaa~nak baju raya jugak!!krik krik krik

Ramadhan kareem
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

Du

Teori relativiti Einstein