Posts

Showing posts from September, 2013

Notre Dame , Paris

Image
Destinasi kedua selepas Musee du Louvre.
Agak dekat sebenarnya.
Notre Dame ni sebuah gereja.
Gereja lama.
Gereja tu sendiri tidaklah lawa pun sebenarnya.
Biasa je gua rasa.
Nampak cantik sbb dikelilingi anak sungai.







    Next post pasal Sacre Coeur.Salah satu tempat yang Gary Running Man pergi ketika di Paris.

Musee du Louvre , Paris

Image
Bertolak ke Paris pada malam sabtu dari Cologne,
sampai pukul 6 pagi di Gallieni, Paris.
Terus gerak ke destinasi pertama,
Musee du Louvre.
Pagi-pagi lagi dah sesat.
dengan gelap tambah pula hujan rintik-rintik.

memandangkan kami sampai ke sana dalam pukul 7 pagi mcm tu,
xde orang langsung.
so nak bergambar kat sini pun mmg best.
sbb xde orang.






    Memang xde orang.ada la beberapa orang pak guard. saya tak bodoh, jantan dayus!


    Ini pemandangan dari taman.Depan Musee du Louvre ada sebuah taman.Dari situ boleh nampak           Eiffel Tower dah.    


    Ini salah satu kawasan dalam taman tu.

    Next post tentang Notre Dame.Den xlarat nak upload banyak2.Den nak tido dulu jan oi.

Aktif

Sekarang mungkin boleh kembali aktif.Aku sedar, Terlalu bnyk masa terbuang. Terbuang dek fb,twitter dan lain2. Kan seronok kalau boleh kembali mcm sem 1. Satu sem tanpa facebook. U think u can do it?  Hehe