Musee du Louvre , Paris

Bertolak ke Paris pada malam sabtu dari Cologne,
sampai pukul 6 pagi di Gallieni, Paris.
Terus gerak ke destinasi pertama,
Musee du Louvre.
Pagi-pagi lagi dah sesat.
dengan gelap tambah pula hujan rintik-rintik.

memandangkan kami sampai ke sana dalam pukul 7 pagi mcm tu,
xde orang langsung.
so nak bergambar kat sini pun mmg best.
sbb xde orang.






    Memang xde orang.ada la beberapa orang pak guard. saya tak bodoh, jantan dayus!


    Ini pemandangan dari taman.Depan Musee du Louvre ada sebuah taman.Dari situ boleh nampak           Eiffel Tower dah.    


    Ini salah satu kawasan dalam taman tu.

    Next post tentang Notre Dame.Den xlarat nak upload banyak2.Den nak tido dulu jan oi.

Comments

cantiknya...cantiknya...cantiknya!!caption ntuk gmbr pak gad memg best~kah3..
Idil Farhan said…
inshaAllah ada rezeki mu akan sampai sini nnt.Aminn

Popular posts from this blog

Drawing

Master thesis

The Flash