The irony

Orang selalu minta nasihat aku pasal hubungan dan sewaktu dengannya,

No,it's not that i hate you guys.
Tapi,
Aku sendiri balik malaysia lepas kena dump,
Betapa kecewanya aku masa tu,
Siap drop dua papers lagi bulan september lepas,
Aku sendiri tak pernah berjaya dlm bab hubungan ni,
Maksudnya aku sendiri pun xboleh nak stay positif bila hadapi situasi mcm tu.

I mean,siapalah aku nk bagi nasihat dekat korang,
Aku sendiri pun know almost zero when it comes to this topic,
Masing-masing dah besar,
Dah cukup besar untuk fikir dan tentukan mana baik dan mana yg buruk,

Kalau aku yang dari keluarga yang penghayatan islamnya tak kuat pun boleh stay positif selepas tu,
Korang yg lebih islamic drpd aku sepatutnya dah tak bother untuk sedih,
Benda macam ni sepatutnya kacang je bagi korang.

Semuanya bergantung pada diri sendiri dan ko punya will power,
Persoalan sama ada ko nak move on atau nak stay sedih.
Jadi pilihlah,
Itu pilihan individu,
Klu ko pilih untuk stay sedih,dan stay sedihlah.

Come on, kita bukan lagi budak belasan tahun.






Comments

AMD said…
phewwwww *lap peluh baca
aleesaHAHA said…
Aku napok mu makin kuat somad. Bravoooo! Moga makin kuat makin gagoh po aku haha

Popular posts from this blog

Basikal 'baru'

Kad Raya dan sekeping Poskad