Kahwin

Topik hangat.
Aku pun agak bosan sbnrnya.
Memandangkan kakak dah kahwin,
Org mula tny bila aku punya majlis.

Ada dua sebab utama,
Sbb knp aku mungkin kahwin lmbt.
Sbb pertama seperti sedia maklum,
Mama mmg against kahwin awal.
Mmg xboleh langsung buka topik kahwin,
Talk about marriage or u 'die' literally

Sbb kedua,
Phobia.
Mungkin sbb aku hidup pd persekitaran yg mana,
Persekitaraan tu somehow,
Membuatkan aku tkut akan perkahwinan.
Knp kahwin klu bercerai kemudian? 
Klu yg siap buat loan lg masa nk kahwin?
Xke makan pasir lps cerai? 
Hutang bersepah,bini xterlepas.
Ke aku bnyk sngt tgok cerita mlayu ni? 

Atau mungkin tgh high? 
I love amsterdam 



Comments

AMD said…
hai lila.aawak pon pikio pasal kawen jugop dah??hmmmm
Idil said…
Umur gua dh nk masuk 24 derr.mmg umur org kawin dh. -.-"

Popular posts from this blog

Hani One litre of tears

Basikal 'baru'