Super Senior

Senior satu jurusan,
dia juga seorang pelajar jurusan kejuruteraan kimia.

dia ni la yg bagi nasihat.
nasihat supaya jgn sesekali fikir untuk balik bljr di malaysia.

banyak tolong aku fahami Thermodynamik,
bagi hints,bagi past years,bagi semangat.
"InshaAllah,aku yakin mu buleh buat punya dil"
ni ayat yg biasa dia lontarkan,
bila aku rasa mana2 subjek tu susah.

satu benda yg aku jeles,
dia teramat bijak.
jarang nampak dia study,
tapi bila exam slalu score dan lulus.

dapat senior yg bijak ni best pun ada.
kadang-kadang rasa mcm LOSER pun ada.
tapi apa yg penting,dah tahu dia bijok,
aku guna otak dia se'maximum' mungkin.hehe.

selamat pulang ilmie!
satu hari nnt kita mungkin berjumpa di malaysia.
tapi selepas aku dapat sekeping kertas putih (segulung ijazah)
InshaAllah.

Comments

Popular posts from this blog

Basikal 'baru'

Kad Raya dan sekeping Poskad