no more hair dryer

xperlu susah2 bgun pagi nk keringkan rambut,
harap2 mama saya akan hepi bila tngok rmbut mcm ni,
ignore background untuk seketika,haha
saya masih ada 6 bulan,sblum balik malaysia,
sempat la pnjg lg skali rambut ni,huh

p/s--clanyah,rmbut gini ok ke?hehe

Comments

Cun-Na said…
akhir nyew..berakhir zman 60-an ko...
muahahhahahahah~
pah ne xde la org tny "kommen Sie aus Indien?"
hahaha~
najihah iman said…
terbaik komen senn.
x dop doh la amir khan-shah rukh khan :D :D
-cik cla- said…
oh yeh!
inilah yang aku mahukan idilnyah.
tapi, sila cukuq bulu2 di dagu tu. melainkan wak la janggut sejemput. baru bertambah hensem macam fahrin ahmad. haha

p/s: 9.5/10. vote for u.
Idil Farhan said…
sennGAL--ah,ko jeles ngan aku la tu.tahu la ko xhandsome..
wan--ha,tu la..nnt ada ore tny aku,r u from uk?haha
najihah iman--ehem2,jd artis tamil r pulok gitu gak..
cik cla--ah,mu ni gak,kalah ma aku..haha.xperlu jd supo fahrin ahmad,sbb aku hensem dh..keh3
Cun-Na said…
muahahhahaha~
aku ag lawo dari mu taw....
x heran takat muke india ko tue..
muahahhahhahhah~
terbukti d c tue...ahaks

tinggal die nk kate..ko nie mat bangla jual kapet kat estet tue jew..
muhahhahaha~

(best glew gelak kan ko!!)

Popular posts from this blog

Teori relativiti Einstein

Du