Gigi Bongsu

Isnin lepas dua gigi bongsu terakhir dibuang,
sebelum doktor gigi masuk bilik tu,
aku dah berpeluh-peluh,
cuak baq hang.
kesilapan aku kali ni,
tengok video2 psl gigi bongsu.
menyesal aku tengok.
dia punya cuak tu 4x ganda.

doktor siap gelak lagi,
es ist nicht schlimm-- katanya
xde la teruk sngt klu ditranslate

dan mmg ternyata masa nk cabut tu xsakit lngsg,
sbb dah dibius.
aku kena 6 kali,
berdarah lece mulut.kah3

lps gigi tu selamat dicabut / dibuang,
aku pun bermonolog dalaman,
xde la sakit sngt,apsal semua mcm takut2,
kata sakit la,bengkak muka bagai.
tapi masa tu ada effect bius lg,

bila hilang je effect bius tu,
ambik kau,
dia punya sakit tu smpai ke otak baq hang,
mmg sakit wooooi,
dgn benda tu berdarah xhenti2,
hari kedua lps tu darah still xberhenti,
punya la seksa,nk mkn lg,darah tu lagi.
raja bersiung apa ke benda.
terpaksalah aku ke klinik tu balik.
dan alhamdulillah,
skrg dah hari keempat,
dah buleh makan mcm biasa,
nasib gua : pikirlah 18x sblum buang tu,seksa woi nk mkn.

jadi kurus kering cicok kobain meta,
behe sup tiap2 hari,muak jugok gu!!
lepas sup,minum air,pah sup pulok.
ado dale 1.5 liter sup dale bade.
semoga cepat la sembuh,kawe nok behe kebab tiga butir!
caro apo doh!



Comments

Shairani Ramli said…
kah3
aku nk buang harini.
silap p baca post ni
This comment has been removed by the author.
Idil Farhan said…
viel spass cabut gigi dewo!

Shakir - asal LOL shakir?

Popular posts from this blog

Master thesis

Drawing

The Flash