Malaysian Gay Community

ya,betul.
apa yg korg baca tu betul,

td buat pembersihan facebook,
unfriend sape2 yg tidak kenal,
atau yg jenis taksub politik,

lepas tu tngok pages yg telah aku like,
tetiba ada satu page 'malaysian gay community'

hairan betul,
bila masa aku like page ni,
serius smpai sekarang aku pikir,

serius aku xpernah like page macam ni,
page yg lucah2,
apatah lagi yang gay.

seminggu lepas ada sorg mamat ni add fb aku,
xde mutual friends,
bila aku tgok friends dia kt fb,
semua friend dia guna prof picture yg agak lucah,

aku syak dia ni dari community atas ni,
walaupun aku dah 5 kali reject friend request dia,
serius,ini lagi seram daripada hantu mak lampir.

Comments

Unknown said…
gua dh lama dh syak...
ni agenda illuminati
Idil said…
Betul.aku pun syak mcm tu.bhy betul agenda diorang kali ni.nasib baik gua sempat sedar akan agenda diorg.

Popular posts from this blog

tiket

11