Enschede

Mana nk dpt buah anggur 1 euro,
Strawberi 2 euro,mangga 2 euro.
Suata perkara yg mustahil di jerman.syurga makanan,Enschede belanda.

Kwn2 ramai yg teringin nk bljr di sini.katanya best sbb cuaca,cantik,ada salji.erm,klu dh nk melancong mmg europe destinasi yg plg bgus la.tp sbb dtg untuk bljr,mmg xdpt bygkn.

Kwn2 juga selalu ingt student oversea ni kaya.bila aku kluar jln2 je,minta buah tgn dan lain2.come on,aku ada 8 adik beradik lg.yg bongsu pun bru tiga tahun.menyampah betul klu member mcm ni.adakah kita ni berkawan sbb ko expect sesuatu drpd mmber?

Klu member baik aku xkisah,ni bila dh fly ke sini bru nk tgur2 di facebook.klu aku lahir dr keluarga yg berada xpe la aku spend bnyk2.

Maaf,terEMO sedikit.sbb aku dh xthn.apa diorg ingt elaun aku rm10000 sebulan?go to hill!!

Comments

Syafiq Nori said…
Emo betul dil....nak kirim buah manga boleh...haha
pftravel said…
cantiknya rambut perempuan tu!

Popular posts from this blog

Hani One litre of tears

Basikal 'baru'