brake up

kepada: si dia

aku btul2 bengang dgn ko,
menyampah ah sng cite,
tngok ko je aku trus muntah,
dh la hodoh,buruk plok tu,
xprnh jg diri aku ni betul2,
aku slalu jaga ko,xkira cuaca,
dh xde jodoh kita ni,
smpai sini je la hubungan kita,
tp aku xleh la nk reject ko,
klu ko xde mcm mane aku nk hidup?
ah,pening,,blah dulu la,,jmpa lg

p/s--nnt mood aku ok,kita pergi kedai baiki basikal sama2,baiki brake ko yg rosak tu

Drpd; Idil Farhan



Comments

This comment has been removed by the author.
hahaha~
sengal. . .

ko tulis brake up letter kat beskal tue mcm beliau bule bce~hehehe. . .
Idil Farhan said…
haha,,surat tu mcm luahan perasaan aku la wan..haha
brake rosak la,susah betul,nk kayuh laju2 pun xleh..
hahaha~
kate Ir. . .
letak hydraulic brake trus ah. . .hehehe~

beliau nk suh ko kayuh pelan2 la tue~
biar lmbt asal selamat~kenyet3. . .
brake guna kaki suda..mcm x biase pulak
Idil Farhan said…
wan-- xbest la slow2 ni..lmbt la smpai nnt..haha
piqa--tapak ksut pun dh haus,nsb baik blum lapar je lg..haha
piqa said…
kalau lapar bagi la makan nasi dgn nutella..hahha
Idil Farhan said…
haha,,lemak betul basikal tu,aku pun jrg2 mkn nutella.xkn nk bg dia mkn nutella jgak..haha
piqa said…
haha..yela xkn ko je nk tambah lemak..basikal pn nk jugak..ptt la brake rosak..tuan dia terlebey lemak~
Idil Farhan said…
erk,yg tu salah,,tuan die just nice ok,just nice.haha
aku dh cuba repair td,tp xleh gak.
makin rosak ada la basikal tu..haha

Popular posts from this blog

Teori relativiti Einstein

Du