Dari Regensburg ke Coburg


klu tngok peta coburg ni agak jauh.
lebih kurang 100km++..
naik train dr tmpt aku,dlm 3 jam je nk sampai..
3 jam tu agak lama,
13 jam dr k.l ke kota bharu tu,,mmg xleh dilupakan,
lama gile,kpale pening,sbb tidur lama sngt dlm train..





ni dlm train,,kosong sbb Coburg tu station plg hujung

ni di bandar Coburg,,x sebesar Regensburg..hehe

bila train dh kosong,tnggal geng2 aku je,
jln2 dlm train,,syok juga,,


sbnrnya tu seat aku,,tp sbb xreti main poker,
aku dihalau,duduk seat sorng2..
serius bosan!







Comments

wala' said…
mujur coburg aku igt carlsberg!!
hahaha
Idil said…
xmain Carlsberg ni boh..bhy2..huhu
zT said…
train napok mace dale kapal jah.mantap molek..:)
Idil said…
ada mcm2 train sini..ni kire train hok baru sikit,,
klu train lama gak supo jah ngan train d Malaysia tu..hehe

Popular posts from this blog

tiket

Hani One litre of tears