Hujung nyawa

Habis tgok semua episod.
I mean episod pling latest la.

Konklusinya,aku rs aku berkemungkinan besar,
Buat benda yg sama mcm si zain buat.
Klu aku berada di posisi zain tu la.

Cuma kecewa knp zain buang lilin,
Sebelum baling kek tu ke muka El?
Baling terus kek dgn lilin tu.baru special iye dak?

Comments

ina said…
hahaha. mmg la. tapi....rasanya idil tak bole berada di posisi zain....sbb zain tu pun.....



tengok sampai last episode nnt k ;)
Idil Farhan said…
knp dgn zain tu? latest ep skrg ep berapa? rsnya haritu tngok smpai ep 20.ke cite ni dah hbis lama dh sbnrnya?
ina said…
Belum habis lg idil. Tak igt la skrg ep berapa. Last idil tgk part mana? Latest ep, last sekali ms zain tenampak kwn dia Hadi tu borak ngn El kat pagar umh. Tu latest kat tv. Takkan kat intenet lg laju dr tv. Ehh?

Haaa. Kakak ina bc sinopsis dia. Mcm agak pnjg lg cte dia. Nak tau ke tak? Kalau nak ina bgthu. Haha

Popular posts from this blog

Teori relativiti Einstein

Du