Penipu

ebay,lelong.my dan juga mudah
tempat jual-beli secara online,
mmg aku x nafikan,
jual beli secara online ni mmg best,
ko just duduk depan laptop,
tekan2 mana yg patut,
lps tu settled!
tnggu je barang yg dibeli td sampai.

masalahnya sekarang(only in Malaysia),
ada 'penjual2' di laman web ni,
kerjanya menipu je.
member aku pernah ditipu,
beli ape benda ntah,
aku dh lupa.

dh berminggu minggu beli,
member aku dh siap byr dh pun,
tp barang xsmpai2.
sape x bengang.
bila call,ckp barang tu dh dihantar,
bila call lg,ckp dia(seller) sibuk.

aku dh beli bnyk brg secara online di jerman ni,
in fact barang tu bukan dr jerman je,
ada dari itali,spain,ireland,Uk,austria dan switzerland,
xpernah sekali pun barang xsampai,
atau barang tu mmg dh rosak teruk.
xpernah sekali pun okay.see the difference.

what the fish.aku benci typical melayu ni,well in this case,
typical malaysian maybe.


Comments

Popular posts from this blog

Basikal 'baru'

Kad Raya dan sekeping Poskad