bola sepak


td kakak bgtau yg ada org kelate mati,
lps game kelantan vs selangor,
sblum tu ada terbaca status skype sesorng,
ingtkn tu psl bola kt luar negara,
bila dgr kes ni melibatkn negeri kelahiran,
rs bengang ttbe,
kwn baik kakak aku ada kt stadium untuk tngok match tu,
allahyarham ni plak kwn kpd kwn baik kakak aku,
bnyk la jgak yg kakak aku tahu..
apsal smpai nk bunuh2 org?tngok sudeh la brader,
yg ko pergi buat hal kt tmpt pnyokong klate ape kes,
klu dh xsuka penyokong kelate,pergi mati la..
media plak satu hal,tipu je pandai..
'meninggal dunia di tmpat kejadian sbb sesak nafas'--what the heck?
org bachok plak tu,,,,,scheisse!!

Comments

najihah iman said…
stadium s.alam kt gn umoh sini.
jamm molep maghin..
btw klate sokmo dh kena pandang slack.dgr klate jah -ve slalu.
media msia lagii lah bias.
erkk??
xtawu cter pn. . .
ape mawu jd neyh malaysia~aduhaiii. .
suda tiadakah moraliti dlm diri~
chaom said…
biasa lah day..saeng aku gi jugak stadium tengok perlawanan tu..dia cerito ah gapo hok berlaku male tu..meme penyokong selangor wat hal male tu..tp supo skalo ah,kalu sek dia wat hal pon xkan kena tindakan..sek kelate jugak dipersalahkan..aku dengar ado hok kena tikam ngan botol pecah(bukan hok sesak nafas tu)..
Cun-Na said…
isu hangat nmpak....
hohhohoh~
tapi ite tgk gak laa side len...
due2 bersalah kowt..ngeeeee~
klw pk asobiah,mmg x nmpak bende len dah..hohoho~
Idil Farhan said…
senn,bkn nk asobiah,tp mmg realiti ngri aku dpndg mcm tu..klu pas yg conquer johor,bnda sama la yg akn berlaku nnt,,

Popular posts from this blog

Du

Teori relativiti Einstein