ym dan skype dua2 on, dua2 available,bukan busy dan juga invi, biasa aku on je bnda tu, lepas tu blah la, xde la mengadap laptop je krje, ttbe ada org tegur kt ym, aku xlyn,sbb mls nk chat, dlm hati,lain kali bleh aku bgtau, 'maaf la,time tu aku xde kt bilik', wlaupun sbnrnya kt dpn laptop je..haha tricky brain,that's it..hua3 ttbe si penguin tulis status ym Guten Morgen Patrick, aku pun balas la status tu, XXXXXXX(Rahsia Kerajaan Uganda) sekali org yg sama tulis,,, idil,aku tahu mu ada kt situ kn.. nk jwb mcm mane?ingtkn xkantoi jwb je ... eh?maaf2,,ym aku kena hacked.. logik?seyes xmasuk akal.. perlu taktik baru,,herm
Comments