Crite ni lebih krg crite one litre of tears, watak pun lbh krg sama, still xleh beat the original one gmbr---google images crite ni mmg terbaik la, baru episod tiga,gua dh nangis, mmg patut la tjuk dia satu liter, basically,crite xjiwang, lebih kepada sedih. kakak gua duk perli,, "ado ore tu duk nangis dlm bilik tngok cito jepun" ...
ym dan skype dua2 on, dua2 available,bukan busy dan juga invi, biasa aku on je bnda tu, lepas tu blah la, xde la mengadap laptop je krje, ttbe ada org tegur kt ym, aku xlyn,sbb mls nk chat, dlm hati,lain kali bleh aku bgtau, 'maaf la,time tu aku xde kt bilik', wlaupun sbnrnya kt dpn laptop je..haha tricky brain,that's it..hua3 ttbe si penguin tulis status ym Guten Morgen Patrick, aku pun balas la status tu, XXXXXXX(Rahsia Kerajaan Uganda) sekali org yg sama tulis,,, idil,aku tahu mu ada kt situ kn.. nk jwb mcm mane?ingtkn xkantoi jwb je ... eh?maaf2,,ym aku kena hacked.. logik?seyes xmasuk akal.. perlu taktik baru,,herm
ni basikal aku, biasanya ke uni kayuh basikal ni la, sbnrnya nk beli basikal baru, senior kata,ko repair je basikal lama tu, bleh jimat duit, basikal yg second hand pun 150 euro,,mahal. skrg dlm misi nk jd tnggi plak,,haha xcukup inci, naik basikal pun xstabil..haha
Comments